• Silnik Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
  • Pojemność 1198,4 cm3
  • Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
  • Moc maksymalna 106,6 kW (145 KM) przy 8750 obr/min
  • Maks. moment obrotowy 124,5 Nm przy 7250 obr/min
  • Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
  • Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
  • Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
  • Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
  • Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 190/55 ZR17
  • Skok koła (przód - tył) 130 mm - 152 m
  • Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
  • Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch ABS
  • Masa własna (z płynami) 209 kg
  • Wysokość siedzenia Z regulacją: 785 - 810 mm
  • Rozstaw osi 1511 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
  • 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
  • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)