szczegóły

  • 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
  • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
  • Ride by Wire
  • System bezkluczykowy (Hands-free)
  • Wszystkie światła LED
  • Zintegrowane przednie kierunkowskazy
  • Przygotowany do systemu antykradzieżowego
zobacz pełną specyfikację
Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna 119 kW (162 KM) przy 9250 obr/min
Maks. moment obrotowy 130,5 Nm przy 8000 obr/min
Skrzynia biegów 6-biegowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
INTERWAŁY PRZEGLĄDOWE 15 000 km lub 12 miesięcy
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie 50 mm widelec Marzocchi upside down z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia dobicia i odbicia oraz zdalną regulacją napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 240/45 ZR17
Skok koła (przód - tył) 120 mm - 120 mm
Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i Bosch ABS
Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch ABS
Masa "sucha" 210 kg
Masa własna (z płynami) 239 kg
Wysokość siedzenia 770 mm
Rozstaw osi 1580 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 l
Ilość miejsc Dwuosobowy

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/virtualki/180135/wp-content/themes/acmotors/single-motorcycles.php on line 184